תכונותפתרונותדוגמאות




למה איתנו?

במילים פשוטות, ספר דפים מתהפכים מקוונים הוא PDF אינטראקטיבי זמין באינטרנט. זה ידוע גם כ-html flipbook, PDF flipbook או page flip pdf. זה בדיוק מה שאתה צריך אם אתה רוצה שקובצי ה-PDF שלך יהיו אמינים, ייראו נהדר ויישארו בזיכרון של הנמענים שלך במשך זמן רב!

כשמשתמשים בספר דפים מתהפכים זה מרגיש כאילו אתה צופה במסמך מודפס, קטלוג או ספר. הדפים שלו מרשרשים כאשר מדפדפים בהם ויש להם צללים והשתקפויות אופייניים. מה שמבדיל בין ספר גלישה מקוון למסמך פיזי הוא האפשרות להוסיף לו אלמנטים אינטראקטיביים. אנו נשפר לך את הספר האלקטרוני, המגזין האלקטרוני או הקטלוג האלקטרוני שלך ל-html5 עם גלריות תמונות, סרטונים, קישורים או קבצי אודיו, שנוספו כנקודות חמות מונפשות.

הספרון הדיגיטלי המותאם אישית שלך ישלב את עולם הדפוס ועולם הטכנולוגיה המתקדמת, ויעניק לקהל שלך מוצר ייחודי שאליו ימשיך לחזור על בסיס קבוע.



אנו נתאים אותו עבורך אישית, תואם למותג שלך. ניתן לעדכן את ספרי ה-HTML5 שלך בכל עת, מבלי שתצטרך לייצר או להפיץ אותו שוב. צפייה ושיתוף של ספרים מקוונים הם גם פשוטים. ניתן לשתף את ספרי ה-HTML5 שלך באמצעות קישורים ישירים. בחר דרך להטמיע אותם באתר האינטרנט שלך כגלויים במלואם או כלחצנים חכמים שניתן ללחוץ עליהם. בחר את הגודל, צבע הרקע על פי טעמך והלוגו שלך למראה מקצועי.

כל הספרים המקוונים מותאמים לנייד ונגישים בקלות מכל מכשיר. ניתן גם לעקוב אחר ביצועי הספרים הדיגיטליים שלך - מספר הצפיות, הזמן המושקע בכל עמוד ואינטראקציה של הצופים עם נקודות חמות - באמצעות דוחות שוטפים ועדכניים.

נסה את ספרי דפדוף-HTML5  היום - הם יעסיקו את הלקוחות שלך, ישפרו את אסטרטגיית שיווק התוכן שלך ויגדילו את המכירות שלך



אפשרויות שיתוף מרובות
הצג את ספר הדפדוף האניטראקטיבי שלך לעולם באמצעות תכונות שיתוף פשוטות.







קישור חי
 
 אי-מייל

רשתות חברתיות 

הטמעה 
לקטלוגים האינטראקטיבים קישור ישיר משלהם.משמעות הדבר שהספר חי ברשת בדיוק כפי אתר אינטרנט שתפו אותו עם הקהל שלכם בכל ערוץ שתבחרו.השתמשו בתכונת הדואר כדי לשלוח את ההצעה העסקית שלכם בדוא"ל ללא קבצים מצורפים
כבדים! אתם יכולים אפילו להוסיף את ה-הקטלוג הדיגיטלי שלכם לכותרת התחתונה של הדואר
שלכם לגישה קלה יותר להצעות שלכם
פרסמו את המגזין הדיגיטלי שלכם בכל מדיה חברתית באמצעות תכונות השיתוף, כריכה
תלת מימדית יפה תתווסף לפוסט שלכם, לנראות מותג מיטבית 
באמצעות קוד הטבעה פשוט עם מגוון אפשרויות הגדרה ניתן להוסיף את קטלוג המוצרים
שלכם לכל אחד מאתרי האינטרנט שלכם.
זה ייראה כמו חלק אינטראקטיבי ממנו.



עדכונים קלים

התוכן שלך זקוק לעדכון? אל דאגה - אנו נדאג להחליף את הקובץ. הרכיבים האינטראקטיביים והקישור הישיר של הקטלוג האינטראקטיבי יישארו ללא שינוי. זהו פתרון מצוין אם התוכן שלך זקוק לעדכונים או אם אתה צריך להציג כמה שינויים קלים
במידה ויתווספו דפים חדשים ניתן כמובן להוסיף גם להם רכיבים אינטראקטיבים חדשים



הגנה על הטמעה

ניתן לפרסם את הקטלוג הדיגיטלי שלך רק באתר לבחירתך ובכך להגן עליו מפני גניבה או גישה לא מורשית. ודא שהפרסום הדיגיטלי שלך לא יהיה נגיש מחוץ לאתר שבו הוא מוטמע. ניתן להשבית את אפשרויות ההורדה או השיתוף כדי לשמור עליו בטוח ככל האפשר. שליטה במי יכול להציג את הספרון המוטמע שלך על ידי מכירת גישה אליו.


סטטיסטיקה מתקדמת
למד על ביצועי הספר המתהפך שלך בזמן אמת עם נתונים סטטיסטיים מתקדמים. גלה איזה דף הוביל הכי טוב ואיזה הוא היעיל ביותר, קבל נתונים סטטיסטים על כמות הצפיות מספר הפעמים בו הצופים לחצו על כל קישור וקישור ואת הזמן הממוצע שהצופים בילו בהסתכלות על המסמך המקוון שלך. אין יותר ניחושים!



כלי חיפוש

האם המסמך שלך מרובה בתוכן כתוב? או אולי רוצה למקד את הקוראים שלך לנושא היעד בו הם מעוניינים. אין דאגה - מעתה והלאה הקוראים שלך יוכלו להשתמש בכלי החיפוש לניווט קל ומהיר יותר במסמך, המוצג כרשימה של דפים עם מיקום מדויק ומודגש של המילה בדף. לחווית קריאה ממוקדת יותר




הגנת סיסמה

הגן על התוכן הרגיש שלך על ידי הגדרת סיסמה חזקה - הפרסום שלך יהפוך לזמין לצופים רק לאחר שיקלידו אותו. אל תסתכן - ודא שרק למשתמשים נבחרים יש גישה אליו.



גיפים בכל מקום

ניתן להוסיף קובצי אנימציה לספרים המתהפכים שלך. אנו נתאים עבורך את ה-גיף המושלם עבור הפרויקט שלך. ניתן להטמיע קובצי גיף  בכל מקום של הפרסום שלך ולהפנות את תשומת לב הלקוחות שלך למידע הרצוי. הרשים אותם עם הגישה החדשנית שלך לתוכן שלך!



הערות פרטיות

תן לקוראים שלך הזדמנות להוסיף הערות והערות אישיות משלהם תוך כדי דפדוף בפרסומים המקוונים שלך. כל הערה שהם מוסיפים תישאר פרטית ונשמרה במכשיר שלהם, כך שהם יכולים לגשת אליו בכל פעם שהם פותחים את החופפון שלך.


איכות טקסט וקטורית

תן לצופים שלך לחוות את איכות הקריאה המקוונת הטובה ביותר, הודות לגופנים וקטורים צלולים: הטקסטים שלך תמיד יוצגו ברזולוציה גבוהה, גם בהגדלה, מבלי לאבד את האיכות, לא משנה באיזה מכשיר הנמענים שלך משתמשים.


דוגמאות לספרים מתהפכים אינטראקטיבים



יתרונות נוספים של הספר האינטראקטיבי המתפך
יצירת חוברת HTML5 אינטראקטיבית מ-PDF תביא את המצגות המקוונות שלך לשלב הבא.
למד על תכונות חכמות אחרות שיכולות לעזור לך בעסק שלך.








מסחר אלקטרוני

הוספת קישורים ישירים לחנות המקוונת שלך. השתמש בספרים האנטראקטיבים הקלים לשיתוף וידידותיים ל-SEO כדי להציג את המוצרים שלך בצורה חדשה ומרהיבה.
מראה מקצועי

ספרי הדיפדוף שהוסבו ייראו כמו אתרי אינטרנט אינטראקטיביים, לא רק קובצי PDF פשוטים. תמונות ממוזערות חכמות יעזרו ללקוחות שלך למצוא את מה שהם מחפשים מהר יותר וקל יותר.
קבצי PDF גדולים

אינך צריך לדאוג יותר לגבי גודל קבצי ה-PDF שלך.  כל מה שעליך לעשות הוא לשלוח קישור לספר ה-HTML שלך. לאחר לחיצה אחת הוא ייפתח במכשיר של הנמען שלך ללא צורך בהורדת תוכנה כלשהי

הכירו את הלקוחות שלכם

הכירו את הלקוחות שלכם על ידי בדיקת האינטראקציות שלהם עם התוכן שלכם בספרי הדיפדוף שלכם. השתמשו בידע זה כדי לשפר את האינטראקציות השיווקיות והמכירות שלכם.

תוכן מרתק

משוך את הלקוחות שלך על ידי תמונות או סרטונים באיכות טובה בפרסומים , כך שהם יהיו מעוניינים לקרוא עוד על המוצרים שלך. באמצעות ספר דיגיטלי "קליק" ומהנה - הקוראים שלך יהיו להוטים יותר לזכור את החברה שלך!

הגנת תוכן

הגן על התוכן שלך על ידי הגדרת סיסמה חזקה וייחודית. ניתן להשבית את אפשרות השיתוף, ההורדה וההדפסה בספר הדיגיטלי שלך. שמור אותו פרטי ומאובטח.

מכירות קלות יותר
הגדרת הודעות כדי לבדוק מתי הספר הדיגיטלי שלך נפתח. תזכורות  גם יודיעו לך אם הוא לא נפתחה עד לתאריך מסוים. מעקב בזמן הנכון.

עיצוב נקי

ללא הצבת מודעות או אלמנטים אחרים, מכיוון שאיננו רוצים להסיח את תשומת הלב של הלקוחות שלך. עיצוב הצופה של הקטלוג נעשה למען חווית הקוראים בלבד.

עדכונים קלים

שינויים בקטלוג המקוון שלך? אין בעיה -אנו נחליף עבורך ספר מתהפך מקוון חדש בקיים. כל הקישורים והנקודות החמות שלך יישארו ללא נגיעה. אפשר לעדכונים שלך לזרום.